Reklamácie a vrátenie tovaru

Reklamácia

Pokiaľ Vám tovar nevyhovuje (a verte, že robím všetko preto, aby taká situácia nenastala), je možné ho reklamovať. Stačí nám balík späť poslať a priložiť vyplnený reklamačný Reklamačný protokol.

Výmenu sa budem snažiť vyriešiť do 10 pracovných dní. O vrátení tovaru ma, prosím, predom informujte na info@kronchita.sk

Zásielku starostlivo zabaľte do krabice, aby sa tovar pri preprave nepoškodil. Balíček pošlite doporučene s vloženým reklamačným formulárom.

 

 

Vrátenie tovaru

Na tovar vyrobený na zákazku (na mieru podľa požiadaviek zákazníka alebo personalizovaný) sa vzťahujú špeciálne ustanovenia. Objednávka je vyrobená na základe osobitých požiadaviek zákazníka a preto nie je možné zákazku vrátiť s uplatnením zákonnej lehota 14 dní od dodania.

Vrátiť tovar v zákonnej 14 dňovej lehote je možné v prípade, že si zákazník zakúpi tovar, ktorý bol ponúknutý do predaja ako tovar k okamžitému zakúpeniu. V takomto prípade sa postupuje odoslaním tovaru naspäť na našu adresu spolu s vyplneným Odstúpenie od zmluvy. Vrátenie peniažkov sa budeme snažiť uskutočniť do 3 pracovných dní od prijatia balíčku. Prosím, neposielajte balíčky na dobierku, nebudú prebraté.

 

Adresa na reklamácie a vrátenie tovaru:

Kronchita.sk

Stavbárska 19/A

831 07 Bratislava